kolmapäev, 8. oktoober 2008

Käisin poes vol 5

Bukahoolik suutis ennast tervelt kuu aega talitseda ja ei käinud üheski raamatupoes. Et siis, kui juba käia, ikka korralikult. Ja seda ma viimasel nädalal ka tegin. Niisiis külastasin kõigepealt Stockholmis Bok o Bild raamatupoodi (aitäh Danzumehele vihje eest!). Mul oli kohe hea meel, et mu rootsi keel suurem asi ei ole, sest rootsikeelseid hea hinnaga pocketeid oli seal riiulite kaupa, sealhulgas ikka selliseid, mida ma mõnuga lugenud oleksin. Aga et mitte päris ilma ostuta raamatupoest välja tulla, soetasin suure pildiraamatu ahvidest. See on mul nüüd öökapi peal ja aeg-ajalt ikka kiikan, mis nägu need ahvid täpselt on. Väga lahedat nägu on.

Eesti erinevatest raamatupoodidest leidsid tee riiulile:
Ruth Binney "Maitseraamat", Stendhal "Punane ja must", Gerry Olin Greengrass "Koerajooga. 10 000 aastat poose", Umberto Eco "Minipäevik", Lennart Meri "Hõbevalge", Anne Lange "Tõlkimise aabits" ja Jüri Üdi "Tiibadega raamat". Tegelikult läksin ma Juhan Viidingu kogutud teoseid ostma, aga raamatu mahtu ja hinda nähes lõin põnnama. Seega otsustasin temaga lähemat tutvust teha esialgu natuke vähem mastaapses vormis. Suurem osa ülejäänud raamatutest jäid näppu muidugi soodsa hinna tõttu, aga mul on kindel kavatsus need kõik ka läbi lugeda! Kaheksa raamatut - polegi kõige hullem :)


PS. Ma tõepoolest loen juba kolmandat kuud Tolkieni biograafiat, aga progress on märgatav - juba olen poole peale jõudnud:)

1 kommentaar:

  1. Ehheee..mul ka see ahviraamat olemas!!! Ja nüüd kus Eestis käimas, siis muidugi ahmisin endale 3 kotitäit kraami Apollost kaasa ka - Kõige parem meel on Moodsa aja kahest uuest raamatust ning "Tuule vari"-raamatust. Aga ka Viljandist leitud, ainsast eestikeelsest Grishamist - "Vennad", mis siiani veel puudu oli (kuigi olen selle juba inglise keeles lugenud). Ning Eco "Eilse päeva saar", mis mul samuti siiani oli ostmata ja kunagi kui Apollost küsisin, siis öeldi, et see on läbi müüdud. Aga rõõm seda suurem niimoodi Viljandist poeriiulilt leida :)

    A Viidingu kogutuid soovitan küll soojalt! See tasub ära! Mul on see juba aastaid riiulil ning ikka vahest võtan ja loen...eriti neid ballaadilikke luulelugusid, need on mu lemmikud :)

    VastaKustuta